CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

duminică, 4 decembrie 2011

Pulover barbatesc cu dungi

 dupa mult timp, am inceput sa impletesc un pulover barbatesc, modelul fiind luat din revista "Lucru de Mana, nr 18, 2010". Mi-a parut tare rau ca nu am gasit exact firele cerute de revista, dar am gasit alt tip de fire, alta marca cu un continut de 70%lana si 30% acril, un fir grosut. Am incercat sa ma apropii de nuantele din revista. De-abia astept sa termin si sa va postez rezultatul final(bineinteles si alte modele pe care inca nu le-am pozat, desi sunt terminate), care sper sa va incante. Modelul nu este greu, daca stii sa impletesti "ciorapeste", cum se spune.
Mult spor!


2 comentarii:

CCristinaC

Am remarcat si eu acest pulover, insa nu am reust nici macar sa ma apuc de el. Sa-l postezi si cind e gata ca-s curioasa sa vad cum iese. Sa ai spor!

Ana-Maria

CCristinaC, multumesc pt. comentariu. Sigur am sa il postez si cand va fi gata, nu mai am mult la el.Multa sanatate si pupici.